Provoz služeb v době pandemie:

Krizová pomoc – ambulance provoz ambulance výrazně omezujeme, klienty se snažíme nasměrovat na využití služby telefonické krizové pomoci nebo e-mailového poradenství. Pokud však při zmapování situace je nezbytné osobní konzultaci klientovi poskytnout, jelikož by mohl být ohrožen jeho život nebo zdraví, probíhá konzultace za zvýšených hygienických i bezpečnostních opatření, roušky, vzdálenost, dezinfekce rukou a následně i prostor, čestné prohlášení od uživatele.

Provoz detašovaných pracovišť v Lounech a v Rumburku je omezen, akutní problematika je řešena prostřednictvím telefonu nebo e-mailu.

Krizová pomoc – pobytová – v současné době jsme omezili provoz na možnost přijetí pouze 1 rodiny s dětmi. Před příjmem na krizová lůžka však musí pracovníci celou situaci důkladně zmapovat, zda je vůbec reálné rodině v průběhu pobytu v zařízení během karantény poskytnout pomoc. Některé úřady jsou uzavřeny nebo mají omezený provoz apod. Proto bude pracovník před přijetím hovořit s dalšími poskytovateli soc. služeb i úředníky a hledat případné řešení a možnosti.  Tato situace vyžaduje větší míru distanční práce.

Linka pomoci 475 603 390  NON STOP,  Internetové poradenství mail.@spirala-ul.cz

Linka pomoci pro osoby v krizi:

nonstop 475 603 390 

Linka pro osoby ohrožené domácím násilím: 

475 511 811

provozní hodiny:

pondělí    8.00 – 18.00

úterý        8.00 – 14.00

středa      8.00 – 18.00

čtvrtek     8.00 – 14.00

pátek       8.00 – 16.00

Vedení organizace (kancelář): 472 743 835

provozní hodiny ve všední dny 7.30 – 15.00 hod.

 

Spirala2